Sivut

lauantai 7. toukokuuta 2011

Kisoja ja treenejä

Kirjoittelu jäänyt viime päivinä vähän vähiin.Muutamissa treeneissä ollaan käyty, Sannan ja Umpan pitämissä. Pitäis oppia ottamaan Akulia paremmin haltuun tietyissä kohdin, etenkin ettei menis väärälle esteelle ja että tekis tiukat käännökset. Jotenkin niin vaikeeta, kun tuolla koiralla on tuota vauhtia. Sannan tunnilla kokeiltiin sihahdusta, se auttoi. Pitää alkaa harjoittelee sen avulla.

Tiistaina oltiin Orimattilassa kisoissa. Hylyt molemmilta radoilta. Mulla loppuu halu tehdä heti kun tulee virhe ja sainkin Sarilta neuvon poistua koiran kaa radalta kun virhe tulee, jotta koira ei huomaa että olen pettynyt, koska eihän se virhe sen vika ole. Eka radan meno näyttikin varmaan vähän oudolta, kun mua ei huvittanut ohjata ja mentiin miten sattuu. Toka rata meni hyvin puoleen väliin asti ja sit tuli eteen rengas ja olen sitä mieltä että Aku ei tykännyt Orimattilan renkaasta ja siksi se meni molemmilla radoilla sen ohi.

Eilen illalla käytiin kssk.n rataharkoissa, virheitä tuli, mutta oli ihan kivaa.

Akulta poistettiin keskiviikkona syylämäinen patti alahuulen reunasta polttamalla. Meinasin pyörtyä, kun olin toimenpiteessä mukana. Etukäteen olin sitä mieltä että minuahan ei sellaiset toimenpiteet pyörrytä, pystyn kyllä katsomaan. Se olikin ehkä se poltetun ihon haju, joka aiheutti pyörtymistunteen. Meninkin sitten loppuajaksi odotushuoneeseen selviämään. Ei tullut onneksi Akulle kuin viikon doping.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti